maandag 3 augustus 2009

Lekker vrij vandaag

Vandaag had ik onverwacht een vrije dag. Heerlijk! Vanmorgen eerst de HH klusjes gedaan en daarna ben ik gaan sporten. Nooit gedacht dat ik dat zo leuk ging vinden! Daarna naar de stad om alvast inkopen voor de verjaardag van Ed te doen. Zondag viert hij zijn verjaardag en dan blijven er ook altijd veel mensen eten. Wat we gaan eten heb ik allemaal in mijn hoofd. Vanavond ga ik het allemaal opschrijven en dan komt het helemaal goed. Mijn scrapspulletjes heb ik ff opgeruimd. Ik kom er waarschijnlijk deze week toch niet meer aan toe. En dan is het maar vast opgeruimd voor zondag.
Ik probeer morgen foto's te maken van mijn Turkije album. Dat was een workshop van Monique Jacobs en ik heb er thuis toch ook nog zeker 2 weken aan gewerkt. Maar dan heb je ook wat! Het is een supermooi album geworden.
Ik moet nog even kijken hoe je zo'n slide show op de blog zet.
Tot ziens!
Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten