zondag 2 augustus 2009

Het schiet nog niet zo op met mijn blog. Ik ben nog volop aan het uitzoeken hoe alles werkt. Een foto erbij lukt ook nog niet, omdat het dan mega groot is. Gisteren kwam de SBM uit. Heel gaaf!! Er stond een LO in die ik gisteravond ordinair heb gelift. Hij was ook zo mooi. Ook begin ik vandaag met een boekje voor Irene. Zij is op dit moment in Cyprus en ik heb de opdracht meegegeven om vooral veel en mooie foto's te maken. Daarvoor had ik al dat gave papier van Fancy Pants gekocht. Morgen ben ik ook nog een dagje vrij ik hoop dat het dan wel lekker weer is, want vandaag regent het.
Ook heb ik een pakket besteld op internet om je blog op te leuken. Er zit een heel uitgebreid tutorial bij die ik eerst op mijn gemak moet doorlezen. En ik zal ook wel de hulp van Mark inroepen, want het is voor mijn doen een beetje ingewikkeld.
Tot ziens!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Ri@,

    het begin is gemaakt. De rest komt vanzelf. Het ziet er in ieder geval al heel leuk uit!!!
    Succes verder met je blog!!

    Groetjes, Nellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit! jij hebt al een mooie achtergrond ik snap nog niet hoe dat moet ik heb een witte :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je blog, en het went vanzelf!

    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen